Pentru a imprima acest ghid apasati aici.

I. Introducere

A. Transmiterea datelor

B. Actualizarea datelor

C. Istoric

D. Securitatea informatiilor

II. Accesul la BRD-Net

A. Acces la conturi

B. Demo

C. Prezentare serviciu

D. Intrebari frecvente

E. Contactati-ne

F. Mentiuni legale

G. Avertisment

H. Ghid de utilizare

III. Glosar

 

BRD - Groupe Société Générale va multumeste pentru interesul pe care il manifestati pentru BRD-Net, serviciul tranzactional care va permite sa efectuati operatiuni bancare 24h/24, 7 zile din 7 din orice locatie din lume, prin intermediul unui calculator conectat la Internet.

Serviciul BRD-Net va permite:

  1. Sa obtineti informatii cu privire la SOLDUL conturilor dumneavoastra sau DETALII legate de operatiunile efectuate cu un istoric de 45 zile.
  2. Sa efectuati TRANSFERURI:
    • intre conturile cu care ati aderat
    • intra si interbancare, catre beneficiari nationali
    • catre beneficiari internationali
    • catre Trezorerie
    • plati facturi
    • recurente, cu frecventa dorita (Plati programate)
  3. Sa constituiti depozite la termen, in EUR, cu dobanda fixa
  4. Sa obtineti orice tip de INFORMATIE despre BRD - Groupe Société Générale si in special, despre produsele si serviciile oferite, printr-un simplu click pe logo-ul BRD din partea stanga sus a ecranului.

Pentru a accesa BRD-Net este suficient sa dispuneti de un calculator, o conexiune Internet si, bineinteles, sa subscrieti la serviciu prin intermediul unitatii la care ste deschis contul sau printr-un simplu apel catre serviciul Vocalis.

Inapoi la Cuprins

 

I. Introducere

Scopul acestui ghid este de va familiariza cu functionalitatile propuse de serviciul BRD-Net, cu modalitatile de acces la acestea si aria lor de acoperire.

 

A. Transmiterea datelor

Ordinele sunt tratate in aceeasi zi la ore diferite in functie de momentul introducerii si de tipul de transfer. Astfel:

ordinele sunt preluate spre executie la intervale de 30 de minute;
ordinele intrabancare vor fi tratate inclusiv in zilele nelucratoare;
ordinele internationale si platile de facturi vor fi tratate in ziua lucratoare curenta;
ordinele interbancare transmise inainte de ora 11:00 vor fi tratate in ziua lucratoare curenta, in cazul depasirii acestei transe executia fiind reportata pentru ziua lucratoare urmatoare;
ordinele trimise dupa ora 20:00 vor fi tratate in ziua lucratoare urmatoare la ora 8:00 (ordinele intrabancare se vor trata si in zilele nelucratoare);

Atentie:
- daca initiati prin BRD-Net un ordin interbacar/international sau de tip plati facturi intr-o zi nelucratoare, el va fi tratat in ziua lucratoare urmatoare la ora 08:00. De exemplu, daca dati un ordin sambata dimineata, el va fi tratat luni, la ora 08:00.
- in cazul ordinelor internationale, daca transferul implica schimb valutar se va utiliza cursul BRD din data executiei, si nu cel de la data introducerii ordinului.

Dupa tratarea operatiunilor, actualizarea informatiilor din site-ul BRD-Net se va face in functie de orarele prestabilite de banca pentru functionarea serviciului BRD-Net.

Inapoi la Cuprins

 

B. Actualizarea datelor

Actualizarea informatiilor despre starea conturilor este realizata in zilele lucratoare si nelucratoare, astfel:

  • extrasul de cont valabil la sfarsitul zilei anterioare este actualizat in zilele lucratoare la ora 8:00;
  • operatiunile realizate pe parcursul unei zile lucratoare/nelucratoare sunt actualizate din ora in ora, in fiecare zi, in intervalul 10:00 – 22:00.

Inapoi la Cuprins

 

C.  Istoric

Istoricul operatiunilor pe conturi ce pot fi consultate prin BRD-Net acopera o perioada de 45 de zile. La prima conexiune sau in cazul adaugarii unui cont, nici o operatiune executata inainte de a adera la serviciu, respectiv inainte de adaugarea contului, nu apare in paginile site-ului.

Inapoi la Cuprins

 

D.  Securitatea informatiilor

1. Codul de utilizator si parola

Accesul dumneavoastra pe site este protejat prin Codul de Utilizator si Parola pe care le introduceti in ecranul intitulat "Identificare" (introducerea acestor date se efectueaza in protocol securizat).

 

Codul de Utilizator si Parola sunt indispensabile utililizarii serviciului de Internet Banking si trebuie sa fie cunoscute numai de dumneavoastra. Le veti utiliza ori de cate ori va veti conecta la contul / conturile dumneavoastra in vederea consultarii soldurilor sau efectuarii de viramente.

 

Codul de Utilizator va este atribuit de banca prin intermediul "Fisei de Aderare la BRD-Net" iar Parola va fi transmisa in ziua aderarii (la sfarsitul zilei), prin e-mail, la adresa pe care ati indicat-o. Din motive de securitate va recomandam sa schimbati Parola imediat dupa prima conexiune la acest serviciu.

In caz de pierdere, furt sau uitare a Parolei, puteti primi o noua parola prin prezentarea dumneavoastra la unitatea bancii unde ati semnat contractul sau apeland serviciul Vocalis.

 

BRD-Net prevede 80 conexiuni ce pot fi efectuate cu aceeasi Parola. Dupa atingerea acestei limite, este recomandata schimbarea Parolei prin intermediul site-ului tranzactional accesand pagina: "Schimbare Parola".

  • Memorati Codul dumneavoastra de utilizator si parola si nu le dezvaluiti nimanui, verbal, prin telefon sau prin e-mail/formular , chiar daca persoanele respective sunt reprezentanti BRD - Groupe Société Générale.
  • Doar dumneavoastra trebuie sa stiti parola. Toate introducerile eronate de parola sunt inregistrate. Dupa 3 incercari nereusite, accesul este blocat, deblocarea intervenind dupa 24 de ore, printr-o procedura automata, in conditiile in care nu exista alte tentative de accesare in acest interval si parola introdusa este cea corecta.
  • Nu introduceti parola pe alte pagini decat sectiunea securizata a site-ului BRD-Net.
  • Schimbati parola la intervale regulate de timp, cel putin de 2 ori pe an.

 

2. Tastatura virtuala
Este o fereastra noua ce apare pe ecran sub forma unei tastaturi cu caractere numerice, utilizata pentru introducere parolei, inlocuind astfel tastatura standard. Tastatura virtuala va aparea pe ecran de fiecare data cand vi se solicita introducerea parolei (Login sau confirmare transferuri).
Rolul acesteia este de a preveni interceptarea parolei dumneavoastra prin intermediul unor virusi ce pot copia datele introduse de la tastaura standard.

 

3. Criptare SSL 128biti
Pentru criptarea datelor transmise intre BRD - Groupe Société Générale si utilizatorii BRD-Net folosim protocolul de securitate SSL 128biti. SSL 128 este in prezent cel mai puternic standard de securitate, care asigura confidentialitatea si integritatea datelor vehiculate prin Internet.
Puteti verifica cu usurinta daca va aflati pe un site securizat: litera "s" trebuie sa apara intotdeauna in bara de adresa a browserului dumneavoastra dupa "http". Prin urmare, adresa site-ului prin care va aveti acces la conturi trebuie sa inceapa cu : https://www.brd-net.ro...

 

4. Deconectarea in siguranta
Ca masura de siguranta, sistemul utilizeaza o limita de 5 minute pentru realizarea unei actiuni. In cazul neutilizarii serviciului pe o perioada mai mare de 5 minute, sesiunea de lucru se va inchide si vi se va solicita o noua identificare..
Cand vreti sa parasiti BRD-Net, va recomandam sa apasati optiunea "Sfarsit sesiune" din meniul din stanga paginii. Daca accesati serviciul de la un calculator utilizat de mai multe persoane, utilizati intotdeauna optiunea "Sfarsit sesiune".

 

5. Verificarea autenticitatii site-ului
Atunci cand treceti de la o pagina securizata (https) la una nesecurizata (http), browserul dumneavoastra va afisa un mesaj de avertizare. Nu introduceti Codul de utilizator si parola dupa primirea unui astfel de mesaj.
Cand va consultati conturile sau doriti sa efectuati un transfer, verificati certificatul de securitate al site-ului:

  • Pentru Internet Explorer, click dreapta si alegeti optiunea Properties;
  • In fereastra care se deschide verificati daca sectiunea "Connection" contine parametrii securizarii utilizate:TLS 1.0, RC4 with 128 bit encryption (High); RSA with 1024 bit exchange;
  • Apasati butonul " Certificates" si verificati daca certificatul emis are caracteristicile: Issued to: www.brd-net.ro ; Issued by: VeriSign Class 3 Secure Server CA;
  • Verificati daca fereastra "Certification Path VeriSign Class 3 Secure Server CA si This certification is OK.

 

6. Evitarea fraudelor

Desi multe din informatiile referitoare la fraude computerizate si atacuri asupra utilizatorilor de servicii bancare online sunt exagerari sau dezinformari, exista anumite cazuri in care fraudele sunt savarsite.
Deoarece este imposibil pentru atacatori sa obtina acces la site-urile bancare prin "usa din fata", acestia utilizeaza multiple tactici pentru a obtine informatiile confidentiale ale utilizatorilor, de exemplu prin trimiterea de mesaje e-mail in numele bancii sau prin infectarea sistemului dumneavoastra cu diferiti virusi informatici.

Ca masura simpla de securitate, va recomandam sa nu comunicati parola nimanui. BRD - Groupe Société Générale sau orice alta autoritate nu va va cere niciodata sa dezvaluiti astfel de informatii.
Nu raspundeti la mesaje care va cer informatii personale sau financiare. Transmiteti aceste mesaje catre noi imediat:

  • pe adresa vocalis@brd.ro
  • sunand la 0800-803-803
  • Pentru a evita infectarea sistemului dumneavoastra cu virusi informatici ce ar putea sustrage informatii sensibile pentru a le trimite eventualilor atacatori, asigurati-va ca:

  • utilizati un program antivirus
  • sistemul dumneavoastra este actualizat din punct de vedere al securitatii, avand instalate cele mai recente imbunatatiri aduse de producatorul sistemului de operare
  • Inapoi la Cuprins

     

    II. Accesul la BRD-Net

     

    A. Acces la conturi

    Pentru a dechide zona securizata a site-ului care va ofera acces la serviciile bancare pe care vi le ofera BRD-Net:

    • Click pe "Acces la conturi" in meniul din stanga paginii
    • Se afiseaza pagina de « Identificare » in care veti introduce Codul de Utilizator si Parola atribuite de banca. Codul de Utilizator il primiti in momentul subscrierii la serviciul BRD-Net, Parola fiind trimisa pe adresa de e-mail specificata in momentul semnarii contractului
    • Click pe "Confirma" sau "Validare"
    • Se afiseaza pagina "Conturi"
    • Meniul afisat in partea stanga a paginii este :
    1. Conturi
    2. Transferuri
    3. Plati facturi
    4. Plati programate
    5. Creare depozit
    6. Servicii
    7. Shimbare parola
    8. Mesaje personale
    9. Sfarsit sesiune

    Inapoi la Cuprins

     

    1. Conturi

    Aceasta functionalitate va permite sa vizualizati, sub forma unui tabel, soldul tuturor conturilor predefinite in momentul aderarii la serviciu sau adaugate ulterior.
    Puteti accesa prin BRD-Net atat conturile pentru care detineti calitatea de Titular cat si cele pentru care aveti calitatea de Imputernicit.
    In cazul in care conturile sunt inchise intervine stergerea automata a acestora din profilul de utilizator BRD-Net. In situatia inchiderii contului suport al contractului BRD-Net, va rugam sa solicitati definirea unui nou cont suport, din care sa se poata percepe abonamentul aferent utilizarii serviciului.
    Pentru conturile nou deschise sau cele care nu au fost predefinite in momentul subscrierii, adaugarea in aceasta sectiune poate fi realizata prin contactarea unitatii la care a fost incheiat contractul BRD-Net. Persoanele fizice pot adauga noi conturi , pentru care detin calitate de Titula si pritr-un simplu apel catre serviciului VOCALIS la numerele 0800.803.803 - TelVerde, apelabil gratuit in reteaua Romtelecom,*BANCA - tarif normal in retelele Orange sau Vodafone si 021-302.61.61 - tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, de Luni pana Duminica intre orele 08-22.

    Informatiile care va sunt puse la dispozitie sunt urmatoarele :

    • Tipul contului
    • Descrierea contului
    • Numarul de cont in format IBAN
    • Titularul contului
    • Valuta contului
    • Data sold : reprezinta ultima data a soldului trimisa de catre back-office catre site-ul BRD-Net sau data scadenta in cazul depozitelor
    • Soldul
    • Data soldului disponibil
    • Soldul disponibil
    Prin click pe link-ul existent pe Descriere cont, se va afisa pagina "Detalii operatiuni" in care veti putea vizualiza descrierea operatiunilor efectuate pe contul selectat in ulimele 45 de zile.

     

    Aceasta pagina contine mai multe zone:

    • O zona in care se recapituleaza toate informatiile legate de contul selectat
    • O zona in care este calculat soldul disponibil valabil la data ultimei actualizari
    • O zona prezentand operatiunile realizate in cont in intervalul de timp de la ultima actualizare a extrasului valabil la sfarsit de zi
    • O zona in care este afisat soldul contului valabil la sfarsitul zilei anterioare. In aceasta zona, valoarea inscrisa la "Sume blocate" reprezinta, pentru conturile ce au un card atasat, suma tranzactiilor interbancare ce nu au fost decontate inca, in principal operatiuni efectuate la terminale POS sau ATM apartinand altor banci, precum si sume blocate in cont ca garantii. Sumele respective nu sunt disponibile chiar daca soldul nu este diminuat corespunzator, decontarea/deblocarea intervenind la o data ulterioara
    • O ultima zona ce contine detalii despre operatiunile executate pe acest cont in ultimele 45 de zile:
    • Data operatiunii - data la care operatiunea a fost preluata spre executie
    • Data inregistrarii - data la care operatiunea a fost executata
    • Detaliul operatiunii
    • Suma operatiunii (debit/credit)
    Prin click pe unul din titlurile tabelului, operatiunile vor fi sortate crescator/descrescator in functie de informatiile continute in coloana respectiva.

     

    Pentru a cauta o operatiune in functie de criteriile propuse de banca faceti click pe "Cautare". O noua pagina se afiseaza in care apare un formular in care trebuie sa introduceti cel putin unul dintre cele 7 criterii propuse. Cautarea se realizeaza numai in contul selectat, in cadrul operatiunilor prezente in extrasul valabil la sfarsitul zilei anterioare. Pentru a descarca lista operatiunilor in format Excel, CSV, ASCII, PDF si in functie de anumite criterii stabilite de dumnevoastra, facti click pe "Descarca".
    O noua pagina se afiseaza in care apare un formular in care trebuie sa introduceti criteriile pentru selectarea operatiunilor dorite. In cazul in care doriti descarcarea tuturor operatiunilor efectuate in ultimele 45 de zile, selectati doar formatul fisierului.

    Inapoi la Cuprins

     

    2. Transferuri

    • Transferuri intre conturi
      Aceasta optiune va permite sa realizati transferuri intre conturile cu care ati aderat la servciu, indiferent de valuta acestora. Din contul de economii Atucont se pot realiza transferuri doar catre conturile curente alte titulatului contului de economii. Pentru transferurile ce implica schimb valutar se va utiliza cursul de schimb BRD afisat in sectiunea Servicii - Cursuri valutare.
    • Transferuri catre beneficiari nationali
    • Transferuri catre beneficiari internationali
      Ordinele de plata internationale initiate prin intermediul serviciului BRD-Net vor contine in mod obligatoriu toate informatiile necesare efectuarii transferului international, prevazute in formularul Ordinul de plata in valuta, inclusiv formularul "Dispozitie de Plata Externa" (DPE) si in documentele de plata, urmand ca in maximum 10 zile calendaristice documentele originale (Ordinul de plata, inclusiv DPE, formulare disponibile in orice unitate a Bancii si documente justificative aferente platii, daca este cazul) sa intre in posesia Bancii.
      Banca nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile furnizate de catre Abonat in ordinele de plata externe si cele continute in DPE si in documentele justificative nu concorda.
      Abonatul are responsabilitatea de a furniza Bancii toate documentele solicitate de catre aceasta precum si toate autorizatiile valutare necesare (daca legislatia romana in vigoare o impune), in conformitate cu reglementarile BNR sau a oricarui alt organism de supraveghere/autoritate speciala, care sunt necesare executarii Ordinelor de plata ale Abonatului, inclusiv a formularului "Declaratie de Plata Externa". In cazul in care Clientul nu procedeaza in acest mod, Banca are dreptul sa nu execute Operatiunea respectiva, caz in care nu este angajata raspunderea Bancii.
      Transferurile ce implica schimb valutar utilizeaza cursul de schimb valutar BRD din momentul inregistrarii transferului, disponibil pe site-ul bancii. Mentionam faptul ca acesta poate suferi modificari, pana la procesarea manuala a transferului.
    • Plati catre trezorerie
      Aceste functionalitati va permit sa efectuati transferuri catre beneficiarii (nationali sau internationali) pe care i-ati definit in momentul aderarii la serviciu sau ulterior precum si catre trezorerie.
    • ATENTIE: Sunt disponibile viramentele intre conturi deschise in aceeasi valuta. Viramentele sunt efectuate in limita soldului disponibil la data executiei.

      Etapele efectuarii unui transfer:

      • Alegeti in campul Preselectie optiunea "Transfer manual"
      • Completati formularul afisat in functie de dorintele dumneavoastra
      • Validati transferul, apasand butonul "Validare"
      • Verificati corectitudinea datelor introduse in ecranul recapitulativ al cererii dumneavoastra de transfer
      • i. In cazul in care datele introduse sunt corecte introduceti Parola dumneavoastra prin intermediul tastaturii virtuale, click pe "Confirmare" pentru a validarea parolei transferului
      • ii. In cazul in care doriti sa modificati datele introduse click pe butonul "Modificare"
      • iii. In cazul in care doriti sa renuntati la efectuarea transferului click pe butonul "Anulare". Operatiunea de anulare a transferurilor este disponibila doar inainte de preluarea acestora la Banca in vederea executiei

       

      • Istoric transferuri

      Aceasta functionalitate va permite sa accesati lista viramentelor pe care le-ati efectuat in ultimele 180 de zile prin intermediul serviciului BRD-Net.

      Informatiile care va sunt puse la dispozitie sunt urmatoarele:

      • i. Data operatiunii
      • ii. Referinta ordinului
      • iii. Tipul conturilor si numerele de cont
      • iv. Beneficiarul transferului
      • v. Suma transferata
      • vi. Valuta transferului
      • vii. Stare

      Prin click pe link-ul Tipul conturilor si Numerele de cont vi se afiseaza un ecran ce contine toate detaliile aferente operatiunii selectate si care va da posibilitatea anularii acesteia. Operatiune poate fi anulata doar daca nu a fost inca preluata pentru procesare. In caz de anulare, operatiunea se semneaza cu Parola pe care o detineti.
      Prin click pe butonul "Descarca" puteti obtine detaliile operatiunii in format PDF. Atentie: Documentul obtinut nu are valoare juridica, putand fi utilizat doar cu titlu informativ.

       

      • Beneficiari

      Functionalitate care va permite sa vizualizati lista si numerele de conturi ale beneficiarilor predefiniti la semnarea contractului de subscriere sau adaugati ulterior. Beneficiarul poate fi client al BRD sau al oricarei banci din Romania. Pentru a avea mai multe informatii despre un beneficiar, click pe "Numele" sau.

      Adaugarea, modificarea sau stergerea beneficiarilor poate fi realizata prin contactarea unitatii la care a fost incheiat contractul BRD-Net sau, pentru contractele incheiate pentru persoane fizice, prin contactarea telefonica a serviciului VOCALIS la numerele 0800.803.803 - TelVerde, apelabil gratuit in reteaua Romtelecom, *BANCA - tarif normal in reteaua Orange sau Vodafone si 021-302.61.61 - tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila, de Luni pana Duminica intre orele 08-22.

      Inapoi la Cuprins

       

      3. Plati facturi
      • Plati facturi
      In aceasta sectiune veti regasi predefiniti majoritatea furnizorilor nationali de utilitati si servicii, in vederea achitarii facturilor. Etapele efectuarii unei plati facturi:

      • Alegeti in campul Preselectie optiunea "Transfer manual"
      • Selectati din lista facturierul catre care doriti sa realizati plata
      • Completati campurile cu datele solicitate de beneficiar
      • Validati transferul, apasand butonul "Validare"
      • Verificati corectitudinea datelor introduse in ecranul recapitulativ al cererii dumneavoastra de plata
      • i. In cazul in care datele introduse sunt corecte introduceti Parola dumneavoastra prin intermediul tastaturii virtuale, click pe "Confirmare" pentru a validarea parolei transferului
      • ii. In cazul in care doriti sa modificati datele introduse click pe butonul "Modificare"
      • iii. In cazul in care doriti sa renuntati la efectuarea transferului click pe butonul "Anulare". Operatiunea de anulare a transferurilor este disponibila doar inainte de preluarea acestora la Banca in vederea executiei

       

      • Istoric plati facturi

      Aceasta functionalitate va permite sa accesati lista platilor de facturi pe care le-ati efectuat in ultimele 180 de zile prin intermediul serviciului BRD-Net.

      Informatiile care va sunt puse la dispozitie sunt urmatoarele:

      • i. Data operatiunii
      • ii. Referinta ordinului
      • iii. Tipul conturilor si numerele de cont
      • iv. Beneficiarul transferului
      • v. Suma transferata
      • vi. Valuta transferului
      • vii. Stare

      Prin click pe link-ul Tipul conturilor si Numerele de cont vi se afiseaza un ecran ce contine toate detaliile aferente operatiunii selectate si care va da posibilitatea anularii acesteia. Operatiune poate fi anulata doar daca nu a fost inca preluata pentru procesare. In caz de anulare, operatiunea se semneaza cu Parola pe care o detineti.
      Prin click pe butonul "Descarca" puteti obtine detaliile operatiunii in format PDF. Atentie: Documentul obtinut nu are valoare juridica, putand fi utilizat doar cu titlu informativ.

       

      4. Plati programate

      Aceasta functionalitate permite realizarea transferurilor periodice a unei sume constante:

      • Intre conturi
      • Catre beneficiari nationali

      Etapele setarii unei plati programate:

      • Selectati contul debitat si cel creditat
      • Selectati frecventa cu care se vor efectua transferurile: zilnica, saptamânala, bilunara, lunara
      • Alegeti data primului transfer: aceasta poate fi ziua curenta sau o data ulterioara (maxim 30 de zile fata de data curenta)
      • Alegeti data ultimului transfer: se va completa in format LL/AAAA si reprezinta luna in care ordinul recurent va expira
      • Validati transferul, apasand butonul "Validare"
      • Verificati corectitudinea datelor introduse in ecranul recapitulativ al cererii dumneavoastra de plata
      • i. In cazul in care datele introduse sunt corecte introduceti Parola dumneavoastra prin intermediul tastaturii virtuale, click pe "Confirmare" pentru validarea transferului
      • ii. In cazul in care doriti sa modificati datele introduse click pe butonul "Modificare"

      Prin click pe butonul "Descarca" puteti obtine detaliile operatiunii in format PDF. Atentie: Documentul obtinut nu are valoare juridica, putand fi utilizat doar cu titlu informativ.

      In functie de frecventa, platile programate se realizeaza astfel:

      Zilnica
      - transferul se va efectua zilnic, incepand cu data selectata pentru primul transfer,pana in ultima zi lucratoare a lunii aleasa ca data a ultimului transfer
      Atentie: in cazul in care se doreste oprirea ordinului anterior ultimelei zi din luna, este necesarea stergerea manuala a platii programate, din meniul Administrare

      Saptamanala
      - transferul se va efectua saptamanal, incepand cu data primului transfer si expira in ultima saptamana a lunii aleaa ca data a ultimului tranfer
      Atentie: in cazul in care se doreste oprirea ordinului anterior ultimelei saptamani din luna, este necesarea stergerea manuala a platii programate, din meniul Administrare

      Bilunara
      - transferul se va efectua la interval de doua saptamani, incepand cu data primului transfer si expira in luna aleasa ca data a ultimului tranfer

      Lunara
      - transferul se va efectua o data pe luna, incepand cu data primului transfer si expira in luna aleasa ca data a ultimului transfer

      Important: Ordinele se vor trata in fiecare zi lucratoare, la ora 08:00
      In cazul in care data unei plati programate este o zi nelucratoare, ordinul va fi tratat in ziua lucratoare urmatoare la ora 08:00.
      Intervalul de timp necesar pentru procesarea completa a ordinelor initiate prin site-ul BRD-Net poate varia intre 1 ora si cateva zile, in functie de particularitatile acestuia: tipuri de conturi implicate, ziua si ora initierii, alte elemente distinctive.
      Pentru a primi confirmarea executiei unui ordin este necesara consultarea extrasului conturilor implicate in tranzactii dupa actualizarea informatiilor. In cazul in care un ordin nu poate fi procesat, veti primi un mesaj ce va fi afisat in sectiunea "Mesaje personale", fiindu precizate detaliile ordinelor si motivul ce a generat neprocesarea acestora.
      Dupa tratarea operatiunilor, actualizarea informatiilor din site-ul BRD-Net se va face in functie de orarele prestabilite de banca pentru functionarea serviciului BRD-Net.

      • Administrare

      Aceasta functionalitate va permite sa accesati lista platilor programate pe care le-ati setat prin intermediul serviciului BRD-Net.

      Informatiile care va sunt puse la dispozitie sunt urmatoarele:

      • Data operatiunii
      • Referinta ordinului
      • Tipul conturilor si numerele de cont
      • Beneficiarul transferului
      • Suma transferata
      • Valuta transferului
      • Frecventa
      • Data urmatoarei executii
      • Data urmatorului transfer
      • Stare

      Prin click pe link-ul Tipul conturilor si Numerele de cont vi se afiseaza un ecran ce contine toate detaliile aferente platii programate selectate si care va da posibilitatea stergerii acesteia.
      Prin click pe butonul "Descarca" puteti obtine detaliile platii programate in format PDF. Atentie: Documentul obtinut nu are valoare juridica, putand fi utilizat doar cu titlu informativ.

      Atentie
      O plata programata poate fi modificata doar in faza de pre-validare, dupa introducere dar anterior semnarii. Modificarea caracteristicilor unei plati programate se va realiza prin stergerea celei existente si introducerea unei noi plati programate, cu caracteristicile modificate.

      Inapoi la Cuprins

       

      5. Creare depozit

      Depozitele pot fi create doar din conturi curente, in EUR, cu dobanda fixa, cu plata dobanzii la scadenta in contul curent sau prin capitalizare.
      Perioada de constituire este de 1, 3, 6 sau 12 luni, conform solicitarii. Crearea depozitelor este efectuata cu conditia existentei unui sold suficient in contul curent la data constituirii depozitului, acesta fiind constituit in valuta contului curent din care a fost initiat transferul. Sumele minime pentru constituirea depozitelor pot fi consultate aici
      Data de constituire a depozitului este ziua curenta pentru operatiunile introduse pana in ora 17:00 si prima zi lucratoare pentru operatiunile introduse dupa aceasta ora sau in zile nelucratoare.
      Pentru conditiile de constituire a unui depozit, va rugam sa consultati Conditiile Generale Bancare, sectiunea III - Cont de depozit la termen.

      Inapoi la Cuprins

       

      6. Servicii

      • Descarca extras cont

      Aceasta optiune va permite sa descarcati tranzactiile efectuate in ultimele 45 de zile, conform criteriilor introduse de dumneavoastra. Fisierul descarcat poate fi in format Excel, ASCII, CSV sau PDF, in functie de necesitatile dumneavoastra.

      • Cursuri valutare

      In aceasta sectiune puteti consulta cursurile BRD ce vor fi utilizate pentru transferurile care implica schimb valutar. Atentie: Se utilizeaza cursul de schimb valabil la data procesarii ordinului si nu cel de la data initierii acestuia.

      • Lista utilizatorilor autorizati

      Va permite accesul la informatii legate utilizatorii site-ului, desemnati de dumneavoastra in cadrul contractului incheiat cu banca. Informatiile disponibile se refera la Cod de Utilizator, Nume si Prenume, Data ultimei consultari, Ora ultimei consultari, Profil si Grupul din care face parte. Prin click pe un "Cod de Utilizator", accesati o a doua pagina continand datele corespunzatoare profilului utilizatorului autorizat si autorizarile sale.

      • Retea unitati

      Va permite sa cunoasteti coordonatele retelei de unitati BRD.

      • Produsele noastre

      Va orienteaza catre site-ul institutional al BRD - Groupe Societe Generale unde puteti sa consultati oferta de produse si servicii a bancii noastre.

      • Conditiile Generale Bancare

      Accesand aceasta optiune, puteti consulta Conditiile Generale Bancare ce fac parte din contractul incheiat cu Banca si contin elementele de baza ale relatiei bancare cu BRD Groupe Société Générale

      • Ghidul comisioanelor in lei si valuta pentru Persoane Fizice

      Accesand aceasta optiune, puteti consulta Ghidul comisioanelor in lei si valuta in vigoare.

      • Dobanzi standard depozite

      Puteti consulta sumele minime si dobanzile aferente depozitelor.

      Inapoi la Cuprins

       

      7. Schimbare Parola

      Aceasta functie este luata in considerare in optiunile de securitate ale serviciului. Ea va permite sa va schimbati ori de cate ori doriti Parola, din motive de securitate. Datele care va sunt solicitate se refera la introducerea Parolei actuale, a noii Parole si confirmarea noii Parole. Schimbarea Parolei intra in vigoare imediat, parola fiind introdusa doar prin intermediul tastaturii virtuale.

      Inapoi la Cuprins

       

      8. Mesaje personale

      Are ca obiectiv sa va informeze despre ofertele BRD, despre noutati, promotii sau publicitate prin intermediul unui mesaj. Tot in aceasta sectiune veti primi mesaje in cazurile in care transferurile realizate de dvs. nu pot fi procesate, fiind precizat motivul ce a generat neprocesarea acestora.
      In momentul deschiderii unei sesiuni BRD-Net, in cazul in care aveti mesaje necitite, va exista un mesaj de avertizare "Aveti X mesaje necitite" ce va disparea in momentul deschiderii paginii Mesaje personale, fie prin click pe mesaj, fie prin click pe link-ul Mesaje personale.

      Inapoi la Cuprins

       

      9. Sfarsit sesiune

      Prin click pe aceasta functie veti reveni la prima pagina (home page) a BRD-Net. Pentru a accesa paginile securizate trebuie sa va identificati din nou pe baza Codului de Utilizator si a Parolei.

      Inapoi la Cuprins

       

      B.  Demo

      Are ca obiectiv punerea la dispozitie a unui spatiu care sa va permita testarea site-ul si familiarizarea cu functionalitatile propuse de acesta.

      Inapoi la Cuprins

       

      C.  Prezentare serviciu

      Aceasta functie are ca obiectiv prezentarea succinta a serviciului BRD-Net.

      Inapoi la Cuprins

       

      D. INTREBARI FRECVENTE

      Va ofera raspunsuri la o serie de intrebari legate de serviciul BRD-Net. Aceste informatii au scopul asistarii in utilizarea serviciului BRD-Net.

      Inapoi la Cuprins

       

      E. Ghid de utilizare

      Prin click pe acest buton aveti acces la ghidul actual care descrie in detaliu toate functiile site-ului.

      Inapoi la Cuprins

       

      F.  Mentiuni legale

      Aceasta functie afiseaza precizarile legale privind BRD.

      Inapoi la Cuprins

       

      G.  Contactati-ne

      Aceasta pagina va permite sa purtati o corespondenta cu persoanele specializate din cadrul Bancii care va vor raspunde la orice intrebare adresata.

      Inapoi la Cuprins

       

      III. Glosar

       

      Adresa URL (Uniform Resource Locator) :
      Adresa de pagina Internet ce indica localizarea sa pe web, precum si modul de transfer utilizat (http, ftp…)

      http://www.brd.ro

      http://www.brd-net.ro

       

      Abonat:
      Orice persoana fizica, persoana fizica autorizata sau persoana juridica care a semnat un contract de aderare la serviciul BRD-Net cu banca.

       

      Utilizator autorizat:
      Orice titular al unui drept acordat de catre un clientul BRD-Net (avand cont la BRD si acces la serviciul BRD-Net), de a accesa zona securizata a site-ului in vederea efectuarii de operatiuni bancare.

      In cazul persoanelor juridice Clientul poate desemna in cadrul contractului mai multi utilizatori abilitati cu drepturi de acces si nivele de semnatura diferite.

       

      Cookie :
      Un mic fisier ce apare pe calculatorul utilizatorului in momentul in care intra pe un site Web, pentru recunoastere in conexiunile ulterioare.

       

      Cont debitat:
      Contul din care a fost virata suma.

       

      Cont creditat:
      Contul in care a fost virata suma.

       

      Cont suport:
      Contul din care se va preleva contravaloarea abonamentului lunar.

       

      Creditare :
      Operatiunea de alimentare a unui cont cu o suma.

       

      Debitare :
      Operatiunea de extragere dintr-un cont a unei sume.

       

      E-mail :
      Mesajul schimbat intre doua persoane ce dispun de adresa electronica.

       

      Internet Service Provider:
      Operatorul tehnic care furnizeaza, via linie telefonica (sau o alta tehnologie) conexiunea la serviciul Internet, in principal web, precum si un anumit numar de servicii conexe, precum mesageria electronica, chat, motor de cautare…

       

      Navigator:
      Este utilizatorul de Internet.

       

      Internet:
      Ansamblul retelelor de calculatoare interconectate din toata lumea. Internetul ofera mai multe tipuri de aplicatii, precum navigarea pe Web, mesagerie, chat, descarcare de fisier sau videoconferinta.

       

      Modem:
      Dispozitiv (intern sau extern calculatorului) legat la o priza telefonica care face posibila conectarea calculatorului la reteaua telefonica si invers.

       

      Cod utilizator:
      Numar compus din 8 cifre care va permite sa va indentificati pe site-ul BRD-Net si care va fi imprimat pe Fisa de Aderare la BRD-Net, langa numele dumneavoastra.

       

      Pagina de intampinare :
      Prima pagina a unui site Web. Se incarca in momentul in care se activeaza adresa URL a site-ului.

       

      Preselectie:
      Aceasta optiune exista in functiile de virament dintr-un cont intr-altul si virament catre beneficiari. Va permite sa salvati datele unui virament pentru a le utiliza din nou.

       

      Transfer manual:
      Este un nou virament pe care urmeaza sa-l definiti manual si care nu va fi salvat pentru o noua operatiune in lista dumneavoastra de operatiuni favorite.

       

      Web:
      Web reprezinta un sub-ansamblu al Internet-ului, partea sa de multimedia. Este compus din site-uri ce contin texte, imagini, video, sunete…Navigarea intre aceste site-uri este usor de efectuat gratie link-urilor hipertext.

      Inapoi la Cuprins